Dag 9 (25-3-2019)

25 maart 2019 - Bristol, Verenigd Koninkrijk

Back on track

Vandaag heb ik echt een heerlijke dag gehad. De wekker ging weer om 6.30 uur. Maar ik werd al wakker om 05.00, maar gelukkig kon ik nog een beetje wegdoezelen. Toen was het tijd om op te gaan staan en me klaar te gaan maken voor deze nieuwe stageweek. Ik was er weer helemaal klaar voor.

Rond 7.45 uur liepen we richting de bus en reden naar school. Toen keek ik op de klok en zag dat het al 12.00 uur was. Hoe dan?? De middag vloog op voorbij. Ik voelde me weer echt nuttig, ik kon de leerlingen helpen. En aan het einde van de dag had ik ongeveer een half uurtje, waarin de leerlingen mij allemaal vragen mochten stellen over mij en het leven in Nederland. De leerlingen waren super geïnteresseerd, dus dat was super leuk om te zien. Aankomende donderdag mag ik een echt lesje geven over de Nederlandse cultuur en het leven in Nederland. Die ga ik de komende dagen goed voorbereiden, zodat het een groot succes wordt.

Na dat de school afgelopen was, heb ik nog een heel fijn en goed gesprek gehad met mijn stagebegeleider. Ze vindt dat ik het echt heel goed doe, ook met het Engels spreken. Dus dat is echt super fijn om te horen. Nu ga ik nog even een filmpje kijken en dan morgen weer een leuke dag maken. Morgen sta ik in de ochtend in een andere klas, namelijk in year 5. Dus ik ga zien hoe het daar is. Morgen horen jullie het!!

See you soon!!!

Iris Rutten

1. Tonny en leo:
    25 maart 2019
    Fijn dat de stage zo goed gaat
    Wij zijn heel blij en trots
    Morgen weer zo een positieve dag
    Een knuffel van opa en oma
    En see you soon