Dag 17 (2-4-2019)

2 april 2019 - Bristol, Verenigd Koninkrijk

Elfen invasie

Deze titel snappen jullie straks wel maar ik ga er nu nog niks over vertellen.

Vanochtend liep de wekker weer om 6.30 af. Ik ging me klaarmaken voor weer een nieuwe dag, de laatste dinsdag. Ik kleedde me aan en maakte me verder klaar. We liepen naar beneden om te gaan ontbijten. Maar er was geen brood meer om mee te ontbijten maar gelukkig had ik nog een paar sneetjes die ik prima kon toasten en eten als ontbijt. We liepen naar de bus en reden naar school.

Eenmaal op school aangekomen liep ik naar mijn klas. Maar mijn klas lag helemaal overhoop en mijn stagebegeleider stond er lachend in. Ik vroeg aan haar wat er gebeurt was en ze zei dat er elfen langs waren geweest. Deze week is het 'being week' en de leerlingen in mijn stageklas zijn auteurs deze week. En nu had mijn stagebegeleider de hele klas overhoop gehaald met het idee dat elfen dat hadden gedaan. Zodat de leerlingen inspiratie zouden hebben om over te schrijven.... het was echt super leuk en de leerlingen geloofden het echt!! Sommige moesten zelfs huilen omdat ze het zo erg vonden. Toen de leerlingen de misdaad hadden opgelost, mochten ze een verhaal gaan schrijven over deze gebeurtenis.

De dag vloog voorbij en voordat ik het wist was het al weer tijd om naar huis te gaan. Na school gingen we met de bus naar huis. Maar we stapten eerder uit omdat we nog langs wat winkeltjes wilden gaan om wat leuke spulletjes (cadeautjes) gingen kopen, en verder zeg ik helemaal niks ;)

Nu zit ik lekker in mijn bedje een filmpje te kijken en dan is het alweer bijna tijd om te gaan slapen. Nog maar 2 volle stagedagen te gaan, want vrijdag hebben we eerst een meeting en daarna afsluiting met de leerlingen en stagebegeleider. Dus dat is niet echt meer een normale stagedag.

See you soon!!

Iris Rutten

1. Tonny en leo:
    2 april 2019
    Wat een spannend verhaal op school
    Wel leuke activiteiten voor de kinderen
    Je maakt het toch maar mee
    Een dikke knuffel van opa en oma en
    See you soon
  2. Femke Alessie: