Dag 18 (3-4-2019)

3 april 2019 - Bristol, Verenigd Koninkrijk

Naar The Bodyguard!!

Vanochtend ging de wekker weer om 6.30 uur. Hierna stond ik op en begon me klaar te maken voor een nieuwe stagedag. Als ontbijt at ik vandaag een getoaste bagel met boter en een kopje thee. Toen was het al weer tijd om naar de bushalte te lopen en dus naar stage te gaan. Vandaag had ik weer playground duty in de ochtend, dan moet je buiten op het speelplein rondlopen totdat alle kinderen binnen in de school zijn om te zorgen dat alles soepel verloopt.

Verder was het op stage nog steeds being week en mijn klas is deze week auteurs. Dus bijna alle lessen staan daarmee in verband. Vandaag hebben ze gedichten geschreven die ze aankomende vrijdag gaan opzeggen tegenover andere klassen en hun ouders. In het begin vonden ze het nog een beetje moeilijk maar uiteindelijk zijn er echt heel veel leuke dingen uitgekomen.

Na school zijn we welgeteld 10 minuten thuis geweest en toen moesten we al weer richting de bushalte lopen om naar het centrum te vertrekken. We gingen vanavond namelijk eerst uiteten en daarna naar de musical The Bodyguard!!! We gingen bij hetzelfde restaurant eten als waar ik maandag met Femke ben geweest. Dus dat was weer lekker!! Hierna zijn we naar het theater gelopen. Het was echt een super mooi gebouw, van binnen en buiten.

De musical startte om 19.30 uur en het was echt....GEWELDIG!! Ik vond het echt zo onwijs mooi, leuk, grappig etc. Ik was er zelf door ontroerd, ik moest huilen om een nummer waarin ze zongen over mensen missen en doorgaan op de liefde die je krijgt. En dat raakte me gewoon heel erg omdat ze het zo ontzettend mooi zong. Sowieso, de cast speelde echt heel erg goed. Du s als je de kans krijgt om naar deze musical te gaan, ik zeg doen. Het is niet alleen een liefdesverhaal, het gaat ook over crime en over nog veel meer.

Nu lig ik lekker in mijn bed, na te genieten van alle indrukken van deze prachtige avond. Ik ga snel slapen want het is alweer erg laat geworden. Ik heb het echt heel erg naar mijn zin gehad en ik zou zo graag nog een keer willen gaan!! Ik ga slapen en me klaarmaken voor de laatste normale stagedag.... wat gaat de tijd toch snel zeg!!

See you soon!!

Iris Rutten

1. Tonny en leo:
    4 april 2019
    Super mooi verslag een leuke dag
    En weer gave momenten beleefd
    Voor morgen een fijne dag
    Een dikke knuffel van opa en oma en
    See you soon
  2. Monique Hoevenaars: