Dag 20 (5-4-2019)

15 april 2019 - Veldhoven, Nederland

Laatste dag...

Allereerste sorry lieve mensen voor dat ik dit verhaal nog pas schrijf, maar ik was super druk de afgelopen dagen met vliegen en familie en alles dus vandaar. Laten we nu maar meteen doorgaan naar vrijdag 5 april.

Vandaag ging de wekker voor de laatste keer om 6.30 uur, ik stond op en ging me voor de laatste keer klaarmaken met de spullen die nog niet in mijn koffer zaten. Aankleden, tanden poetsen, schoenen aantrekken, schoenen strikken en daarna naar beneden om te gaan ontbijten. Als ontbijt at ik weer een bagel en een kopje thee. Hierna was het alweer tijd om naar de bushalte te lopen.

Eenmaal op school aangekomen, ging ik eerst even naar mijn klas om het bloemetje aan mijn stagebegeleider te geven. Ze was er echt super blij mee en ik kreeg zelfs een knuffel. Hierna hadden we een meeting met Jo, Julie Britton, onze Nederlandse leraren en wij als stagiaires. Julie was super tevreden over ons en we kregen alleen maar lieve woorden te horen en ze moest zelfs huilen omdat ze zo blij met ons was. We werden uitgenodigd om een keer terug te komen!! We hebben alle papieren in orde gemaakt. Dus daar hoefde ik me ook geen zorgen meer over te maken

Na school zijn we direct naar huis gegaan, eenmaal daar aangekomen vertrokken we meteen weer naar het centrum. We hadden namelijk een etentje met alle studenten en de leraren uit Nederland. Het was echt super gezellig en lekker. Jo en Maria waren er ook, dus we hebben hun het bloemetje gegeven. Ze vonden het echt heel erg lief. Na het eten zijn we nog even gebleven om te kletsen, maar toen moesten we toch echt naar huis om onze koffers verder te gaan inpakken. We namen afscheid van iedereen en vertrokken naar ons huis.

Toen we thuis aankwamen zijn we meteen onze koffers verder gaan inpakken en naar beneden brengen. Hierna hebben we het bloemetje gegeven en afscheid genomen van het gezin. Ik vond het best wel moeilijk, want je hebt toch een band opgebouwd door 3 weken in iemand hun huis te wonen. We hebben nog gezellig gekletst maar daarna was het toch echt tijd voor de kinderen om te gaan slapen. En voor ons eigenlijk ook wel.....  We zijn met z'n  drieën naar boven gegaan en hebben al ons eten nog opgegeten wat we nog over hadden. Hierna besloot ik om even te gaan slapen, aangezien de wekker om 01.00 uur zou staan... Uiteindelijk viel ik rond half 11 in slaap. Dat was dus een erg kort nachtje ;)

Ik zal zorgen dat vandaag het verhaal van de terugreis ook online staat!!

See you soon!!

Iris Rutten

1. Tonny en leo:
    15 april 2019
    Ontdanks dat het een paar dagen heeft geduurd is Het
    Een leuk en mooi verhaal geworden
    De laatste dag met weemoed maar ook metblijdschap
    Je bent voor ons een kanjer van formaat
    Een dikke knuffel die zijn er al meerdere malen geweest
    En see you soon houden wij erin
    Xxx opa en oma