Dag 8 (24-3-2019)

24 maart 2019 - Bristol, Verenigd Koninkrijk

Cultureel dagje

Vandaag stond de wekker om 9 uur maar mijn hoofd dacht, kom laten we om 6.00 wakker worden en niet meer verder slapen... Dus ja, daar lag ik dan om 6.00 uur, ik heb geprobeerd nog verder te slapen maar dat lukte niet meer. Uiteindelijk werd het toch weer 9.00 en was het tijd om op te staan. Ik stapte uit bed en ging lekker douchen.

Gisteren hadden we al afgesproken met Karl dat we rond 11 uur zouden vertrekken, dus we vertrokken rond 11 uur. We reden richting The Suspension Bridge en meteen merkten ik al hoe mooi het daar was!! Echt niet normaal... Zoveel mooie natuur om naar te kijken. Wij waren natuurlijk niet de enige die van dit prachtige weer aan het genieten waren. Het was namelijk droog met een super lekker, warm zonnetje.  Nadat we hier een tijd hadden rondgelopen hadden, gingen we naar een grot en uiteindelijk gingen we ook over de Suspension Bridge lopen.

Uiteindelijk hebben we hier ongeveer 2 uur rondgelopen en daarna gingen we lunchen bij de KFC. Nadat we lekker hadden gegeten, gingen we verder naar het Bristol museum.

Eenmaal aangekomen bij het museum, gingen we meteen naar het Egypte gedeelte. Daarna hebben we de rest van het museum bekeken. Ik vond het echt een super mooi en interessant museum, dus hier wil ik nog een keer terug gaan met mijn familie. En toen was het ineens al weer 15.00 uur.... Wat vliegt de tijd toch. We reden weer terug naar het huis.

Daar was Julie al en toen heb ik even een heel fijn gesprek met haar gehad. We hebben even gepraat over hoe het met mij ging etc. We hebben afgesproken dat ik iets meer ga doen in het huishouden, omdat ik dat heel leuk vind of course. Zo heb ik meer afleiding dus minder tijd om na te denken over thuis. En omdat ik zo het idee heb dat ik iets meer voor hun terug kan doen. Ik ging Julie meteen helpen met avondeten koken. We hebben spaghetti carbonara gemaakt en dus gegeten.

Na het avondeten hebben we weer een film gekeken met de kinderen, wat ik echt super leuk vind. We hebben het eerste deel van Jurasic Park 1 gekeken. Morgen verder kijken...

Voor nu ga ik weer lekker slapen en morgen weer een nieuwe stageweek die begint. Jullie horen mij morgen weer!!

See you soon!!

Iris Rutten

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Tonny en leo:
    24 maart 2019
    Wat een mooi verslag en wat heb je mooie foto’s gemaakt
    Opa en oma zijn erg trots op jou
    Voor morgen een fijne stagedag
    Een dikke knuffel
    En see you soon
  2. Nicole:
    25 maart 2019
    Klinkt weer als een super dag!
    Gave foto’s gemaakt!