Dag 7 (23-3-2019)

23 maart 2019 - Bristol, Verenigd Koninkrijk

Winkelen!!!

Vandaag stond de wekker eigenlijk om 9 uur. Maar drie keer raden wie er om 6.45 uur wakker was.... IKKE!! Toen ik wakker werd ben ik nog ongeveer een uurtje in bed blijven liggen. Maar om kwart over acht dacht ik dat ik toch maar eens moest gaan opstaan. Ik ging me klaarmaken voor een hele leuke dag!! Vandaag zijn we namelijk lekker gaan winkelen in Bristol centrum. Eigenlijk zouden Gerdine, Anouk en ik met z'n drieën gaan, maar Femke had niks te doen, dus zij ging ook gezellig met ons mee.

Rond 11.30 uur pakten we de bus naar het centrum. Daar hebben we ons gedragen als echte meiden... winkel in, winkel uit. ;) Heerlijk om weer eens lekker te winkelen. Gelukkig voelde ik me al een heel stuk beter dan gisteren. Eigenlijk hebben we de hele middag in het winkelcentrum besteedt. Ik heb een hele leuk trui gevonden, die zien jullie binnenkort wel op een fotootje. Ook heb ik wat dingen gekocht die ik echt nodig had. Zoals haarlak en lippenbalsem. Deze was ik allebei vergeten. Beetje dom maar nu heb ik ze weer voor de komende 2 weken.

Rond 16.00 uur hadden we zowat alle winkels gezien en besloten we om weer terug naar huis te gaan. Toen we thuis aankwamen hebben even lekker gerelaxt, want er was voor de rest nog niemand thuis. Karl was met de kinderen naar het bos gegaan. Toen ze thuiskwamen konden we vrijwel meteen eten. Vandaag stonden er peperoni en Margarita pizza's op het menu. Ja Simon, die vind je hier wel gewoon in de supermarkt ;)

Na het eten kregen we leuk nieuws te horen. Namelijk.... dinsdagavond gaan we naar de musical The Bodyguard!!! Daar heb ik nu al zo veel zin in, niet normaal!!! Daarna gingen we samen met de jongens de film Jurassic World kijken. In het begin had ik een beetje mijn twijfels, maar het is echt een hele leuke film. Nu ga ik nog even een filmpje kijken en dan zometeen lekker slapen. Hopelijk kan ik morgen wel een beetje uitslapen.... Morgen gaan we trouwens ook iets heel leuks doen!! We gaan namelijk naar het Bristol museum en naar The Suspension Bridge. Ook daar heb ik heel veel zin in. Morgen horen jullie weer hoe het is geweest.

See you soon!!

Iris Rutten

1. Tonny en leo:
    23 maart 2019
    Wat een gezellige dag en voor morgen
    Ook weer een leuk programma
    Geniet ervan
    De groetjes van opa en Simon
    Een dikke poen van ons
    En
    See you soon
  2. Nicole:
    25 maart 2019
    Lekker geshopt dus!! Heerlijk!
    Wat een super gaaf vooruitzicht....the bodyguard!!!
    Greetings