Dag 5 (21-3-2019)

21 maart 2019 - Bristol, Verenigd Koninkrijk

Enerverende dag

Vandaag ging de wekker weer om 6.30 uur... dat wordt een beetje de standaard volgens mij. Ik maakte me klaar voor weer een nieuwe enerverende dag. Tijdens het ontbijt kreeg ik geen hap door mijn keel. Later in mijn dag kwam ik erachter waardoor dit kwam. Ik dacht, ik eet wel even niks want mijn maag en buik voelde een beetje raar. Dus ik ben zonder ontbijt naar school gegaan, wat heel slecht is. I know!! We liepen naar de bushalte en reden naar school.

Op school voelde ik me nog steeds niet helemaal lekker. Vandaag kon ik weer iets nuttiger zijn dan gister. Ik denk dat ik na deze 3 weken mijn eigen klas heb, als ik iedere dag nuttiger ben dan de dag daarvoor ;) De ochtend leek voorbij te vliegen en voor dat ik het wist was het alweer lunchpauze. Na de lunchpauze had mijn stagebegeleider planningtime, wat heel normaal is in Engeland. Tijdens haar planningtime komt er een andere leerkracht in de klas en die geeft drama les aan de leerlingen. De leerlingen wilde tijdens deze lessen niet luisteren of niet meedoen. Uiteindelijk waren er 5 leerlingen aan het huilen en ik moest hen maar even gaan helpen. Hoe dan?? Maar het is me gelukt en aan het einde van de les deed iedereen weer mee. De schooldag was afgelopen en ik ging weer terug naar huis met de bus.

Afgelopen avond kreeg ik laat nog een appje van Jo. Zij is de contactpersoon in Engeland waar we bij terecht kunnen als er iets is. Zij had van mijn gastgezin gehoord dat ik in een dipje zat. Ze vroeg mij of ik het fijn zou vinden als ze morgen (dus vanavond) naar mijn huis zou komen voor een gesprekje. Dat wilde ik wel, ik had gewoon wat nieuwe energie nodig. Ik heb heel fijn met haar gepraat en we hebben een paar afspraken gemaakt. Ik ga bijvoorbeeld een event plannen voor het weekend dat ik terugkom. Hier kan ik tot in de kleinste details mee aan de slag. Dus daar ga ik me nu nog even mee bezighouden en dan ga ik lekker slapen. Op naar de volgende dag!! Ondanks alles vliegt de tijd...

See you soon!!

Iris Rutten

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Tonny en leo:
    21 maart 2019
    Wat een mooie kamer en het verslag van vandaag is weer goed weer gegeven
    De groetjes van opa en oma een dikke knuffel.
    See you soon
  2. Senna ramaekers:
    23 maart 2019
    Fijn dat je bij Jo terecht kunt!! zet m op!