Dag 4 (20-3-2019)

20 maart 2019 - Bristol, Verenigd Koninkrijk

Klein dipje...

Vandaag had ik een beetje een off-day. Ik stond om 6.30 uur op en voelde meteen dat het zo'n dagje ging worden. Ik kleedde me aan en maakte me klaar voor een nieuwe stagedag. Gerdine en Anouk waren nog niet helemaal klaar dus ik moest even wachten. Ik ging even zitten en meteen begon de tranen te stromen... Ik heb met mijn lieve mama gebeld om even rustig te worden. Als je er even doorheen zit, weet alleen je moeder hoe ze je moet troosten. En dat is haar hartstikke goed gelukt!! Ik heb een nieuw potje energie gevonden en ik ga hier plezier maken voor ons allemaal. Toen was het toch echt tijd om naar stage te vertrekken.

Op stage verliep alles vrij soepel vandaag. Ik kon meer leerlingen helpen met opdrachten, dus ik voelde me echt nuttig vandaag. De afgelopen dagen heb ik eigenlijk alleen maar geobserveerd en vandaag kon ik dus echt leerlingen helpen. Tijdens de lunch had ik weer even een kleine breakdown maar ik kon me snel herpakken en terugdenken aan wat mama had gezegd. De rest van de middag vloog weer voor bij en voor ik het wist gingen de leerlingen alweer naar huis. Nadat de leerlingen naar huis waren heb ik een goed gesprek gehad met mijn stagebegeleider. Zij vertelde mij dat ik het echt heel goed doe. Wat natuurlijk erg leuk is om te horen. Ook vertelde ze mij welke leerlingen meer hulp nodig hebben zodat ik dat meer kan bieden tijdens opdrachten.

Na het gesprek zijn we weer terug naar huis gegaan met de bus, hebben we wat kleine boodschapjes gedaan. Toen we thuis aankwamen hebben we heel even op onze kamers gekletst. Maar vrijwel meteen was het eten klaar. We aten gepofte aardappel met bonen en kaas.

Nu ga ik lekker slapen en morgen weer een nieuwe dag met nieuwe ervaringen!!

See you soon!!

Iris Rutten

1. Marcel:
    Je bent een kanjer!,
    en die lieve, dappere, sterke kanjer hoort bij mij😊😘....
  2. Monique Hoevenaars:
    20 maart 2019
    Hoi Iris, leuke verhalen heb je al geschreven, ik kan goed met je mee leven. Goed gedaan.
    En natuurlijk komt er een keer een dip. Zovéél nieuwe ervaringen, vér van huis. Dus dat mag gewoon gebeuren, geen zorg. Hier wordt je dus heel sterk van en krijg je steeds meer zelfvertrouwen.
    Genieten maar weer de komende dagen. Ik ga je verhalen weer lezen. Morgen mijn eerste dagje zonder jou op school.... dat zal tegenvallen. Groetjes, Monique
  3. Tonny en leo:
    20 maart 2019
    Wat fijn Iris dat oma zoveel voor jou kan betekenen
    Opa en oma zijn heel trots op jou
    Een dikke knuffel en
    See you soon