Dag 2 (18-3-2019)

18 maart 2019 - Bristol, Verenigd Koninkrijk

Eerste stagedag!!

Vanochtend ging de wekker om 6.15.... ja echt zo vroeg ja! We moesten namelijk om half 8 aanlopen naar de stageschool. En als er 3 dames zijn en 1 badkamer snap je al wel waarom zo vroeg. We stonden op, maakten ons klaar en gingen naar beneden om te ontbijten. En ontbijten met een kopje thee en 2 toasted boterhammen, is zo verkeert nog niet. ;)  Om half 8 vertrokken we toch echt naar onze stageschool. Wat uiteindelijk net iets langer lopen was dan dat Google Maps ons had vertelt.... Maar goed na ruim 40 minuten lopen op vreselijke schoenen waren we aangekomen op Filton Avenue.

We werden ontvangen door Julie Britton, wat een schat van een vrouw! We kregen eerst 2 uur uitleg, daarna een rondleiding door de hele school (4 enorme 'doolhof' gebouwen!). Hierna moesten we ons melden bij een andere vrouw, waarvan we nog meer uitleg kregen. Uiteindelijk werden we naar onze stageklassen gebracht en zag ik voor het eerst hoe gedisciplineerd alle kinderen door blijven werken wanneer er een nieuw iemand bij de deur staat.

Ik werd meteen heel hartelijk ontvangen. De leerlingen waren klaar met school om 15.15 uur en om 15.45 mocht ik ook naar huis!! Dat is in Nederland toch wel even anders. Maar toen moesten we weer die 40 minuten terug wandelen.

Om 17.00 uur waren we uiteindelijk thuis, na wat boodschappen te hebben gedaan. Toen kwamen we erachter dat we om 17.30 uur de bus naar het etentje moesten hebben... dat was dus even haasten!! Uiteindelijk hebben we het gehaald dus waren we optijd bij het etentje. We hadden een heerlijk etentje met alle studenten van het Summa College en onze leraren.

Toen begon het avontuur met de bus naar huis... blijkbaar heb je iets van 6 of 8 bushaltes op 1 vierkante meter. Maar welke moesten we hebben??? We hebben het uitgevogeld en we zijn thuis aangekomen!! Nu weer lekker slapen in mijn kamer en morgen een nieuwe stagedag.

See you soon!!

Leuk verslag
    See you soon
  2. Cathinka:
    19 maart 2019
    Omg super leuk verhaal meid😘
  3. Nicole:
    19 maart 2019
    Goeie workout op de vroege ochtend ! 😎
    Leuk om te lezen hoe je eerste dag verlopen is.
    Tot snel weer! X