Dag 13 (29-3-2019)

30 maart 2019 - Bristol, Verenigd Koninkrijk

Laatste dag van week 2......

Vandaag ging de wekker weer om 6.30 uur, maar je kan het waarschijnlijk al raden... ik was om 6.00 uur wakker. Hierna ben ik me lekker gaan aankleden en verder klaarmaken voor alweer de laatste stagedag van week 2. Toen we alle drie klaarwaren zijn we naar beneden gelopen om lekker te gaan ontbijten. Ik ontbeet met een soort Engelse broodmuffin met jam. Toen was het al weer tijd om naar de bushalte te lopen.

Eenmaal aangekomen op mijn stageschool kreeg ik meteen te horen dat Anouk en ik 's middags, Hollandse spelletjes met de leerlingen mochten gaan doen. Dus dat zijn we meteen gaan voorbereiden. We besloten dat we levend memorie met Nederlandse woorden gingen spellen. In de ochtend hadden de leerlingen circuslessen, wat echt super leuk was om te zien. Het was namelijk enrichment day, dus een verrijkingsdag van het leerproces.

Toen was de middag begonnen en mochten we ons spel gaan spelen met de leerlingen. Het ging best wel prima, soms waren de leerlingen heel erg druk en wilde ze niet naar elkaar luisteren. Wat wel heel belangrijk is bij dit spelletje. Maar de leerlingen vonden het echt super leuk om te spelen, ze waren enthousiast en wilden steeds nog een spelletje, en nog een spelletje. De leerkracht die er bij was, vond het echt heel goed gaan. Het was dus een geslaagd lesje/spel.

Nadat de leerlingen naar huis mochten, heb ik nog even met mijn stagebegeleider het een en ander besproken voor komende week. Toen was het alweer tijd om naar huis te vertrekken. Snel de bus pakken, douche en mooi maken. Want we gingen namelijk iets heel leuks doen!! We gingen eerst lekker pizza eten en daarna naar de film Dumbo. Vandaag was de eerste dag dat deze film draaide. En echt waar lieve mensen... als je de kans krijgt om naar deze film te gaan, ga er heen!! Want het is echt een goede, leuke film.

Toen was de film alweer afgelopen en pakten we de bus naar huis. Nou ja, dat dachten we.... we moesten namelijk ruim 20 minuten op de bus wachten. Eenmaal thuis aangekomen, snel nog even tickets voor morgen besteld en daarna meteen naar bed gegaan. Vandaar dat deze blog ook pas vandaag online komt, want we moesten 'op tijd' gaan slapen. De wekker staat namelijk om 04.30 uur. Morgen lezen jullie of dit goed is gekomen.

See you soon!!

Iris Rutten

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Tonny en leo:
    31 maart 2019
    Wat een super leuke dag op school
    Geweldig en daarna een hele leuke avond
    Ik schrijf deze reactie op zaterdag
    En ik weet dat die ook super is verlopen
    Ik kijk uit naar weer een mooi verslag
    Voor nu een dikke knuffel
    En see you soon