Dag 11 (27-3-2019)

27 maart 2019 - Bristol, Verenigd Koninkrijk

Prima dag

Vandaag ging de wekker weer om 6.30 uur maar ik was natuurlijk weer om 6.00 wakker. Toen de wekker afging stond ik op en begon me klaar te maken voor een nieuwe stagedag. Ik had er echt weer super veel zin in. Aankleden, tanden poetsen, tas pakken, ontbijten, het begint een beetje het zelfde riedeltje te worden. Ik begin echt lekker in de flow te zitten en dan te bedenken dat de helft er al op zit!! En toen keek ik op de klok en zag dat het al weer tijd was om naar de bus te lopen.

Eenmaal op school aangekomen had ik om 8.30 uur morning duty. Dat betekent dat je van 8.30 tot 8.45 buiten op het schoolplein moet lopen om te zorgen dat alle leerlingen veilig naar binnen kunnen komen. Hierna ging ik terug naar mijn klas en werkte ik de hele dag lekker door. Ik verveelde me geen moment en kon de hele tijd fijn met de leerlingen werken.

Aan het einde van de middag kwam Julie Britton ons halen om een aantal zaken te bespreken en papieren in orde te maken. Blijkbaar waren mijn papieren nog niet compleet dus daar ga ik morgen meteen achteraan!!! Verder hebben we een goed gesprek gehad en werd er ook heel duidelijk gezegd hoe blij ze met ons waren.

Toen de leerlingen naar huis waren hebben ik en mijn stagebegeleider ook even gesproken over de gang van zaken. Zij vind dat ik een hele fijne manier van communiceren heb tegenover de leerlingen. Dus dat vind ik een positief punt. Ook heb ik een beetje vertelt over mijn Nederlands lesje wat ik morgen ga geven. Ze zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken en dat het sowieso super leuk ging worden.

Na school reden we weer terug naar huis. We konden weer bijna direct aanschuiven voor ons avondeten. Vanavond waren het Jacked potatoes. Dus gepofte aardappelen met kaas en witte bonen in tomatensaus. Was weer lekker!! Hierna heb ik me teruggetrokken op mijn kamer en ben ik als een malle gaan werken aan mijn Nederlandse lesje voor morgen. Ik heb het helemaal afgekregen en ik denk dat het echt super leuk gaat worden. Het is nu al best wel laat voor mijn doen, dus ik ga nu lekker slapen en opladen voor een nieuwe dag.

See you soon!!

Iris Rutten

1. Tonny en leo:
    27 maart 2019
    Fijn dat het zo goed gaat
    Een mooi verhaal
    En ook fijn dat ze op school zo blij zijn met jou
    Een dikke knuffel van opa en oma
    En see you soon
  2. Bente:
    28 maart 2019
    Succes morgen met je Nederlandse les😘🤩
  3. Monique Hoevenaars:
    28 maart 2019
    Wauw Iris, wat een geweldige verhalen zeg, je hebt het goed naar je zin en je leert ontzettend veel.
    Jammer dat je even ziek was, maar las je iedere dag zo vroeg op staat, mag je ook wel een dagje bijtanken. Geniet nog even van je laatste week. Ik ben erg trots op hoe je het allemaal doet en zoveel voor de eerste keer. Toppie !! Tot de volgende keer.