Dag 15 (31-3-2019)

31 maart 2019 - Bristol, Verenigd Koninkrijk

Dagje relaxen

Het is wereld nieuws lieve mensen!! Ik was vandaag niet wakker om 6.00 uur maar om 9.50!!! Toen ik wakker werd durfde ik bijna niet op mijn telefoon te kijken voor de tijd. Maar het was 9.50 dus ik had heerlijk uitgeslapen. En wat voelde dat goed zeg.... uitslapen dat was al lang geleden. Ik kan er wel aan wennen maar helaas zal stage daar niet zo blij mee zijn ;)

Vandaag besloten om gewoon lekker een dagje helemaal niks te doen. Prima zondagje dus. Ik heb me vandaag bezig gehouden met mijn blog, netflix, youtube, mijn leesboek en eten. Om 15.00 uur moesten we beneden zijn voor Roasted dinner. Dat eten veel Engelsen op zondagavond. Maar omdat de kinderen moesten zwemmen aten we echt heel vroeg. Op tafel stonden de volgende dingen: gekookte wortels, ham uit de over, aardappeltje uit de oven, erwtenpuree en een soort ovenschotel van bloemkool met kaassaus. Het zag er allemaal super leuk en lekker uit. Bijna alles was heel erg lekker, behalve de ovenschotel maar dat is gewoon niet zo mijn ding.

Na het Roasted dinner hebben we ons beziggehouden met de was doen. We hebben denk ik wel 5 machines was gedaan!! Het was prima weer dus we konden de was lekker buiten hangen om te drogen. 'S avonds hebben we nog wat aan school gedaan. Gerdine moest recepten opzoeken om koekjes te maken en toen kwam zij met het geweldige idee om koekjes te gaan bakken. Het was ondertussen al half 8 maar de winkel was open tot 23.00 uur. Dus wij zijn boodschapjes gaan doen en daarna zijn we gezellig samen chocolade chip cookies gaan maken. Ze zijn echt heel goed gelukt en morgen hebben we iets heel lekkers voor de kleine pauze op stage.

Na de koekjes gebakken te hebben zijn we met z'n drietjes naar boven gegaan en hebben we lekker gekletst. Hierna ben ik gaan douchen en nu lig ik lekker in mijn bedje om te gaan slapen. Ondanks dat ik niet heel veel gedaan heb vandaag, ben ik toch wel moe eigenlijk. Morgen begint alweer de laatste week.... toch wel jammer dat t zo snel gaat, want ik heb het zo naar mijn zin hier. Maar toch kan ook niet wachten om weer in mijn huis te zijn met mijn lieve familie. Ik ga nu lekker slapen en energie opnemen voor een nieuwe (en ook de laatste) week.

See you soon!!

Iris Rutten

1. Tonny en leo:
    1 april 2019
    Hoi Iris van een dag als deze zondag weet je er toch
    Weer een mooi en leuk leesbaar verhaal van te maken
    Geniet maar met volle teugen van de laatste week
    Een dikke knuffel van opa en oma
    See you soon